۱۳ نقطه فشار برای تقویت متابولیسم و ​​تسریع در کاهش وزن

بر طبق یک نظریه پزشکی سنتی چینی، طب فشاری یک شکل باستانی از نقطه های ماساژ در بدن شما است تا به جریان خون کمک کند. با فشار دادن بعضی از نقاط انرژی های مریدین در بدن شما، جریان انرژی را دوباره ایجاد کنید و به بهبود عملکرد بدن کمک کنید. این تمرین تقریبا 2000 ساله است و تجربه بسیاری از مردم ثابت می کند که ممکن است به کاهش وزن نیز کمک کند.

به گزارش رسانه خبری سلامت سپید پوش ، ما در این مطلب ۱۳ نقطه فشار را نشان می دهیم که کمک به بازگرداندن جریان انرژی به اندامهای شما می کند و به کاهش وزن کمک می کند. این ماساژ ساده را روزانه انجام دهید . یکی از مهم ترین قواعد در هنگام طب فشاری، آرامش است. قبل از شروع روتین، تمرینات تنفسی را انجام دهید تا جریان اکسیژن از طریق بدن شما جریان یابد.

۱۳. بالای عضله تراپسیوس

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

این نقطه در پشت شما قرار گرفته است، جایی که گردن شما به شانه شما می رسد و به طور مستقیم با نوک پستان شما است. یک دقیقه روی این نقطه فشار دهید، سپس در طرف مقابل بدن خود تکرار کنید. روزانه تکرار کنید.

۱۲. پل بینی

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

به آینه نگاه کنید و نقطه عطفی را بین چشمانتان و پل بینی پیدا کنید. این نقاط را آرام فشاد دهید.

۱۱. شیب بین ابروهای

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

به طور باورنکردنی، بسیاری از ما وقتی خسته می شویم فشار بین چشم ما قرار می گیرد، و این ممکن است اثبات کند که طب فشاری کار می کند.نقطه بین چشم خود را که فقط کمی بالاتر از پل بینی است را پیدا کنید و به آرامی آن برای یک دقیقه را فشار دهید.

۱۰. بین دو پستان

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

ناحیه بالای رشته سلیاک خود، که در سینه شان قرار دارد، نقطه دیگری است که می تواند به بازگرداندن انرژی و کاهش وزن کمک کند. نقطه مورد نظر را برای یک دقیقه فشار دهید. روزانه تکرار کنید.

۹. گوش

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

نقطه ای که کنار گوش قرار دارد ، همان چیزی است که به دنبال آن هستید. برای یک دقیقه فشار و ماساژ دهید.

۸. شکم

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

شکم شما دارای نقاط زیادی است که می تواند جریان سریعتری را فعال کند، بنابراین وزن آن کاهش می یابد. اما شما باید یک نقطه خاص را جستجو کنید ۲ انگشت از ناف شما قرار دارد. این نقطه را برای یک دقیقه ماساژ دهید . روزانه تکرار کنید.

۷. ماهیچه شکم

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

این ۲ نقطه در زیر سینه خود واقع شده است در منطقه ای که معده شما است. شکم خود را به سمت بالا ماساژ دهید . روزانه تکرار کنید.

۶. آرنج

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

قسمت داخلی آرنج شما نقطه دیگری است. برای یک دقیقه فشار دهید .

۵. زانو

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

زانوهای شما نیز برای ماساژ طب فشاری مناسب هستند. روزانه به هر نقطه برسید.

۴. مچ پا

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

قسمت خارج و داخل مچ پا شما نقطه های طب سوزی است که شما باید حداقل یک دقیقه آنرا ماساژ دهید تا بهترین نتیجه را برای طب فشاری خود داشته باشید.

۳. لب بالا

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

ناحیه بالای لب بالا چیزی است که شما در هنگام ماساژ طب فشرده روی صورت خود دنبال می کنید. برای یک دقیقه فشار دهید.

۲. دست

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

پس از انجام ماساژ طب فشاری در سر خود و بقیه اندامتان، به سمت دستانتان حرکت کنید. قسمت خارجی دست و انگشت شست شما درست است. آن را برای یک دقیقه در روز ماساژ دهید.

۱. پا

طب فشاری, نقاط کاذب طب فشاری

پا نه تنها برای پیاده روی بلکه برای کار در جهت بهبود متابولیسم و ​​سلامت کلی بدن است. برای درک بهتر نتایج هر نقطه در تصویر بالا آمده است.

 

انتهای متن/*

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code