معرفی میوه‌هایی با قند پایین

هر برش از طالبی می‌تواند فقط ۵ گرم قند طبیعی و ۲۳ کالری داشته باشد. اما، افرادی که تقریبا یک طالبی را یک‌جا می‌خورند، قند زیادی به بدن‌شان وارد می‌کنند.

به گزارش رسانه خبری سلامت سپید پوش ، آیا می‌دانید که هر فنجان از تمشک حدودا ۸ گرم فیبر به بدن می‌رساند، درحالی که فقط ۵ گرم قند طبیعی دارد. فیبر این میوه واقعا برای هضم مفید است و می‌تواند با رساندن کالری کمتر به بدن، باز هم شما را کاملا سیر نگه دارد. شما می‌توانید یک فنجان تمشک را همراه با یک قاشق خامه به‌عنوان یک میان‌وعده کم‌قند مصرف کنید. در ادامه، دو نمونه دیگر از میوه‌های کم‌قند را معرفی می‌کنیم:

طالبی

هر برش از طالبی می‌تواند فقط ۵ گرم قند طبیعی و ۲۳ کالری داشته باشد. اما، افرادی که تقریبا یک طالبی را یک‌جا می‌خورند، قند زیادی به بدن‌شان وارد می‌کنند. شما می‌توانید یک برش طالبی را همراه با پنیر کوتاژ به‌عنوان میان‌وعده مصرف کنید.

توت‌فرنگی

هر فنجان از توت‌فرنگی حدودا ۷ گرم قند طبیعی دارد که میزان زیادی محسوب نمی‌شود. شما می‌توانید توت‌فرنگی را به سالاد اضافه کنید یا آن را همراه با غلات صبحانه یا پنیر بخورید.

آووکادو

همه میوه‌ها سرشار از قند طبیعی نیستند و استثناهایی هم در این زمینه وجود دارند. آووکادو، یکی از همین میوه‌های متفاوت است که در کل فقط نیم گرم قند طبیعی به بدن می‌رساند. شما می‌توانید آووکادو را به سالاد اضافه کنید یا آن را همراه با میوه‌های دیگر بخورید. البته علی‌رغم ناچیز بودن قند طبیعی در آووکادو، میزان کالری این میوه واقعا زیاد است. بنابراین، مصرف روزانه آووکادو اصلا توصیه نمی‌شود.

گوآوا

هر عدد گوآوا فقط ۵ گرم قند و حدودا ۳ گرم فیبر دارد. بنابراین، میزان فیبری که گوآوا به بدن می‌رساند، از یک وعده مصرفی برنج قهوه‌ای یا یک تکه نان سبوس‌دار بیشتر است. محققان می‌گویند که اگر گوآوا را همراه با پوستش به اسموتی‌ها اضافه کنید، فیبر دریافتی را باز هم بالاتر می‌برید.

سلامتیسم

انتهای متن/*

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code